15.11.07

YORUMLARINIZ (30.11.2007)

lezzetlim
İyi yürekli, yardımsever, Esracımın vefatını bu gün öğrendim, şoktayım. Esraya tanrıdan rahmet diliyorum, nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun, ailesinin, Zerrin'in ve tüm sevenlerinin başı sağolsun
30 Kasım 2007 Cuma 00:00

DERİNDERE
GÜLE GÜLE ESRA NURLAR İÇİNDE YAT
30 Kasım 2007 Cuma 01:01

Gül
daha gecen hafta blogunu kevgir sayesinde kesfetmis buyuk bir zevkle okumustum yazilarini, once kotu bir saka sandim yazilanlari, ne bileyim blogunu falan kapatti sandim, ama maalesef saka degil hayatin gercek yuzuymus. Mekani cennet olsun guzel arkadasimizin, Yuce Rabbim ailesine sabir ve dayanma gucu versin.
30 Kasım 2007 Cuma 04:51

Tuğba
Ben ne yazacağımı ne diyeceğimi bilemiyorum.Bu sıra çok fazla başıma geldi.Şimdi Esra çok iyi tanımasamda takip ettiğim bir blogtu duyunca çok üzüldüm sabahtan beri sürekli bunu düşünüyorum Esracığım huzur içinde uyu Allah ailene yakınlarına sabır versin biliyorum çok acı ...
30 Kasım 2007 Cuma 09:05

turkuaz37
şu an boğazımda bir düğüm var söyleyecek söz bulamıyorum çok üzüldüm yakınlarına sabır diliyorum mekanı cennet olsun
30 Kasım 2007 Cuma 14:30

atiser
Genç yaşlı bebek dinlemiyor ÖLÜM.Yüzyüze görüşmeyen onca insan birbirini görmeden sevebilmek ne kadarda güzel şeyler yazmışsınız.2,5 senedir Bloglardayım elişleri göznurları ev yemekleri olan binlerce sayfalar gezdim.Herkes birbirini seviyor kimi abla teyze kardeş abi baba dede olduk hep.emeklerimizi paylaştık aramızdan biri gidince fark edebildik ardından yas tuttuk kimimiz ağadı kimilerimizde dualar yolladı.Bence BLOG budur sevmektir sevdirmektir paylaşmaktır.Lütfen bundan sonra daha bir sıkı sarılın haberleşin birbirinizle birimizin başı ağrısa diğerleride bilsin acılarımızıda paylaşalım sevinçlerimizide.ESRA arkadaşımıza ALLAH'tan Rahmet diliyorum Ailesine sabırlar ve metanet kolay değil elbet onlarda bilmeli ESRA yı sevenleri yalnız bırakmadığını.
30 Kasım 2007 Cuma 15:29

Hiç yorum yok: