20.11.07

YORUMLARINIZ (25.11.2007)

muko
sayfasıyla hiç karşılaşamamıştımm bugün tesadüfenn gördümm vee hiç tanımadaığım biri için ancak bu kadar üzülünebilinir:((sevenlerinin başı sağolsun Allahım rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşalalh
25 Kasım 2007 Pazar 02:23

Seda Metin
Yakınların ve sevenlerin başı sağolsun.Bende kendisini benginin çizdiği o güzel şirin kadın olarak tanımıştım.Melek gibi gelmişti bana.Allah kalanlara sonsuz sabırlar ihsan eylesin görünce okuduklarıma inanamadım çok üzüldüm.Mekanı cennet olsun...
25 Kasım 2007 Pazar 02:32

Begüm
Mekanı cennet olsun.Allah rahmet eylesin inşallah.
25 Kasım 2007 Pazar 02:37

sultan
arkadaşımın ani kaybını öğrenince şok oldum çok üzüldüm Allahtan rahmet diliyorum. Rabbim ailesine ve sevdiklerinie sabır versin, mekanı cennet olsun inşallah. SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIZ...
25 Kasım 2007 Pazar 00:24

eyvahhyemekyandiocakbatti
aklımdan hiç çıkmıyorsun esrammm...eski sitemde seninle daha çok takılırdık birbirimize..yeni sitemi açtığımda yeniden konuşmaya başladık...kabullenemiyorum ve pc yi her açtığımda bu şaka son bulmuştur belki umuduyla bekliyorum....Allahım seni nur içinde yatırsın...Mekanın cennet olsun....Allah hepimize özelliklede ailesine sabırlar versin.Esrammmmm öğretmenler günün kutlu olsun..seni her zaman sevgi ve saygıyla anacağız..sen kalbimizin içinde bir yerdesinnnn herzaman yerin baki kalacak......Güle güle ESRAMMM güle güle.....sana yakışmayan bir hale büründün ve gidiyorsun GÜLE GÜLE........
25 Kasım 2007 Pazar 00:39

sfelsefeci
ah..Esra.görünmeyen bir destek, mutlu bir kişilik, bir iyilik meleği daha yok oldu ha!çok üzüldüm çok.ruhun mutlu olsun,mekanın cennet olsun kardeşim.
25 Kasım 2007 Pazar 01:12

yaren
Cok ama cok üzüldüm.Allahim mekanini cennet etsin,nur icinde yatirsin. Yakinlarina Allahtan sabir diliyorum,baslari sag olsun.
25 Kasım 2007 Pazar 01:41

AzimLi
Bir arkadaşımdan öğrendim ,kendisini tanımıyordum ama beni çok etkiledi ve de inanılmaz üzgünüm :( Allah rahmet eylesin ...
25 Kasım 2007 Pazar 03:39

fiskos
Kapıya dayandı mı, kurtuluş yok. Başka seçenek yok. Sevenlerle vedalaşmak için zaman yok. Düşünmeye mecal yok. O son nefeste akan gözyaşlarına çare yok. Parçalanan yüreklere umut yok. O artık yok. Üzüntünüz damla damla gözyaşı olsa da, Attığınız her kürek toprak sizden bir parça koparsa da, Size bakan her yüz boncuk boncuk onu hatırlatsa da, Kadere, yaşama, herşeye isyanlar ettiğiniz anlarda "Neden o?" haykırışlarıyla gök kubbe yerinden oynasa da, Gitti işte, Geri gelmeyecek. Sevgi dolu yüzü yüzünüze değmeyecek. Sizi gördüğünde, sesinizi duyduğunda, "Yavrum gelmiş!" demeyecek. Mavi gözlerde yaşam artık filizlenmeyecek. Onu bizden ayıran; ölüm. Onun adı ölüm. :(((
25 Kasım 2007 Pazar 03:49

ucurtmalar
Merhumeye Allah'tan tum sevenlerine bas sagligi dilerim..
25 Kasım 2007 Pazar 04:00

ebruakin
Birkaç kez mesajlaştığım, tanıma şerefine erişemediğim sevgili Esra, mekanın cennet olsun, nur içinde yat inşallah.Başta ailesine sonra arkadaşlarına ve özellikle de Zerrin'ciğime başsağlığı ve sabırlar diliyorum...
25 Kasım 2007 Pazar 04:25

bucan
sevgili esra mekanın cennet olsun.allah tüm sevenlerine sabır versin.çok üzgünüm çok.
25 Kasım 2007 Pazar 06:13

OyaGürpınar
Çok Üzgünüm, çok şaşkınım.Esra ne pişirmiş diye bakmak istedim bu haberle karşılaşdım.Son yazdıklarını okurken de kötü oldum.İnsanın başına ne geleceği hiç belli olmuyor, genç yaşda ve onun için anlamlı bir günde:((Ailesine başsağlığı ve sabırlar dilerim.Mekanın cennet olsun,nur içinde yat
25 Kasım 2007 Pazar 06:19

Bahriye
Emeklilikle birlikte blog dünyasını keşfettim.Bu sanal alemde çok yeniyken bu ölüm haberini aldım. Bu alemin çok acı ve belki de tek gerçeğiyle sanal dünyada en acı şekliyle karşılaştım. Allah rahmet eylesin ; ailesine ve sevenlerine ,bu arada blog dünyasına baş sağlığı diliyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 08:28

kamiş
Allah rahmet eylesin..
25 Kasım 2007 Pazar 09:28

angel
Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum.Ben blogcu ailesıne yazın başında katıldıgımda sevgili esra bana çok yardımcı olmuştu.Mekanın cennet olsun....seni seviyoruz...
25 Kasım 2007 Pazar 09:44

Mine
Biraz önce Aybike'nin blogundan bu acı haberi öğrendim. Kendini tanımasam da çok ama çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin.Yakınlarına de Allahtan sabır diliyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 09:51

DAMLA
Uzun bir süre ara verdiğim blog yazılarıma geri döndükten sonra blog takiplerime de başlayabilmiştim. İşte o günlerde daha önce tanımadığım ESRA'yı keşfettim.Fırsat buldukça geçmiş yazılarını okudum. Hatta 2 tarifini denedim bile... Biri YOĞURTLU KÖFTE , diğeri de ELMALI RULO'ydu...Her iki tarif de çok güzeldi ve ben bloguna teşekkür mesajı atmayı planlıyordum ki bu acı haberle karşılaştım...Ne diyebilirim ki...
Mekanın Cennet olsun Sevgili ESRA!...
25 Kasım 2007 Pazar 09:53

hayat
Yeni öğrendim çok üzgünüm.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Ailesine de Allah sabır ve tahammül gücü versin.
25 Kasım 2007 Pazar 21:53

aynur
Blog sayesinde hep güzellikleri paylaşmıştık ama bu sefer acıyı paylaşıyoruz hani hep sanal deniliyor ama bu hiç de öyle değil duyunca inanamadım...allah rahmet eylesin.ailesine sabır diliyorum.güle güle esra...
25 Kasım 2007 Pazar 10:26

zerrin - misss
Görüyomusun Kuşum, görüyormusun Esram, bitanem,blog dünyasında bile ne çok sevenin varmış...
Bak arkandan göz yaşı döküyoruz..
ne kadar sevdirmişsin böyle kendini..Canımm benim. Seni hep seveceğim.
Hep aklımın bir köşesinde olacaksın. Bunu bil olurmu ...
Börtün Böceğin zerrin ...
25 Kasım 2007 Pazar 10:29

Pasta Saati
Haberi duyunca inanamadım. Çok tanımıyordum ama genç yaşta ölüm çok acı. Allahtan rahmet , ailesine sabır diliyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 10:39

derya33
inanın ne diyeceğimi bilmiyorum ama çok üzgün olduğumu belirtmek istiyorum tanımadığım sesini duymadığım yüzünü görmediğim ama sürekli sayfasını takip ettiğim yazılarını okuyunca zaman zaman tebessüm ettiğim keyiflendiğim ama herzaman bilgi sahibi olduğum bu değerli insan için. kendisine ALLAH tan rahmet ailesine sabır diliyorum mekanın cennet olsun inşallah
25 Kasım 2007 Pazar 10:41

Sanem
Tanımamama rağmen çok üzüldüm okuyunca. Mekanı cennet olsun.
25 Kasım 2007 Pazar 11:23

Ilker Erdem
Seni Kevgirden begenerek takip ederdim. Sende guzel yorumlarda bulunurdum benim sayfama. Allah rahmet eylesin mekanin cennet olsun.
25 Kasım 2007 Pazar 11:24

nino
Mutfağımdan çıkan her kokuda mutlaka buradakilerin parmagı vardır diye düşünmüşümdür ve bu parmaklar suanda cok acı birsey icin harekette:(Hiç tanımasamda cok uzuldum ama buradan gelen leziz kokular umarım senin oralara hep gelir...
25 Kasım 2007 Pazar 12:17

Dilekk
bu gibi durumlarda insan ne diyeceğini bilemiyor Esra'ya Allahtan rahmet ailesinede sabırlar dilemekten başka birşey gelmiyor elimizden.mekanı cennet olsun.
25 Kasım 2007 Pazar 12:53

Meleğin Dünyası
Sevgili Kardeşimize Allah'tan rahmet, ailesine ve sevdiklerine başsağlığı dilerim.Mekanı cennet olsun.
25 Kasım 2007 Pazar 12:54

Cafe N
Kelimeler kifayetsiz ...Mekanın cennet olsun, nur içinde yat !Allah'ım tüm sevenlerine sabır ver ...
25 Kasım 2007 Pazar 13:15

dilekcetin1
Cenab-ı Rabb-ül alemin sevdiği kullarını yanında istermiş.Sevgili ESRA senin için Dünya seni kaybetti ama Cennet senin gibi insanlara hasret. Hesabın kolay mekenın cennet geride bıraktıklarına sabr-ı cemil niyaz ediyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 13:39

cafe gusto
Sevgili Esra'nın bu genç yaşta alıp başını gitmesine inanamadım.Bu blog dünyası daha önce hiç tanımadığımız bazen yüzünü görmediğimiz sesini duymadığımız ama sevgisini sıcacık hissettiğimiz insanlar biriktiriyor bizlere.Esra da bu dünyadan kayıp gitti. Allahtan yakınlarına sabır Esracığa da rahmet diliyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 13:53

nilss
çok üzgünüm.benim için 15 gün içinde ikinci ölüm.ve ikiside gençne diyebilirimki....ALLAH RAHMET EYLESİN.mekanı cenne olsun.
25 Kasım 2007 Pazar 15:56

Sule
Hastaliginin bu kadar ciddi oldugu aklimdan bile gecmemisti. Sok oldum. Allah rahmet eylesin. Gule gule Esra.Sule
25 Kasım 2007 Pazar 19:22

Tuba
Sok oldum valla. Inanamiyorum. ne yazacagimi da ne diyecegimi de bilemiyorum. Sanki biri kotu saka yapiyor gibi. Allah yakinlarina sabir versin. Ates dustugu yeri yakarmis.
25 Kasım 2007 Pazar 20:26

Pembeli'nin Mutfağı
Zerrin'in sayfasında Esra'nın vefat haberini okuduğumda şaka gibi gelmişti. Hala da şakadır diye düşünüyorum. Kendini pek tanımasamda blogundan takip ediyor, yazdığı yorumları severek okuyordum. Blog aleminde olduğu için hepimiz için acı bir durum! Kendisine ait blogunu bile açmaya cesaret edemiyorum!Birşeyler söylemek çok zor. Tek diyeceğim şey Allah rahmet eylesin.
25 Kasım 2007 Pazar 23:21

EZOLINA
Üç şey ölümün ardından kabre gider: Ailesi, malı ve ameli. Bunlardan ikisi döner, birisi kalır. Dönenler: ailesi ve malı, kalan da: amelidir. (Hadis-i ŞeRİF)
ALLAH SANA RAHMET EYLESİN ARKADAŞIM YAKINLARININDA BAŞI SAĞOLSUN.......
25 Kasım 2007 Pazar 10:52

fatma46
Esra kardeşimi gec tanımakdan utanıyorum bugün haberim oldu keşke onun için sağlığında dualar edip marol verseydim ALLAHdan rahmet diliyorum mekanın cennet olsun esra kardeşim aileninde başı sağolsun rabbim sabırlar versin
25 Kasım 2007 Pazar 23:07

gokcen
Ne diyecegimi, ne soyleyecegimi bilemiyorum...Annemle ben cok uzulduk. Hic bitmeyen acimiz bin kat daha tazelendi. Oncelikle annem ve ben Esra'ya allahtan rahmet, ailesine de sabir diliyoruz. Genc olumu yasayan, 28 yasindaki gencecik kardesini Nisan ayinda topraga veren biri olarak soyleyebilecegim tek sey olum karsisinda caresiz kaldigimiz ve duadan baska hicbir sey yapamadigimizdir. Kabullenmek cok zor. Hic bitmeyecek, bir gun bile eksilmeyecek bir aci...Allah taksiratini affetsin.
25 Kasım 2007 Pazar 23:11

Zehra
Güle Güle Esra...Aci da olsa hayatin gercegi de olsa... yakismadi.
Yine yakismadi. Gencecik, piril piril bir insana, daha cok seyler basaracakken birakip gitmek yakismadi. Her ne kadar tanimasamda blogunu sürekli takip ettigim sevgili ESRA´ya allahtan rahmet, ailesi ve yakinlarina ve tüm Blog camiasina bassagligi diliyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 13:36

asya yusof
Cok uzuldum cok allah geride kalan ailesine sabir versin daha uc dort gun once sayfasina yorum birakmistim nerdesin diye flikkerde resimlerin altinada yorum yazmistim ama bir haber alamiyordum meyer cok hastaymis allah yattigi yeri cennet etsin hakkini helal et arkadasim ben onunla bir tartisma sonucu tanismistim aslinda sonrada iyi bir dostlugumuz oldu seni unutmuyacagim arkadasim..
25 Kasım 2007 Pazar 21:18

Punto
Tanımasam da blog dostlarından birini hem de genç birini kaybetmek çok acı. Allah'tan rahmet, yakınlarına da sabır diliyorum.
25 Kasım 2007 Pazar 22:13

sevdamavisi
Güle güle Esra,belki hiç tanışmadık ama yüreğimiz hep birbirimizin yanındaydı. kocaman bir aile idik blog dünyasında. Çok üzüldüm söyleyecek birşey de bulamıyorum bu yüzden. Allah rehmet eylesin....
25 Kasım 2007 Pazar 23:30


Hiç yorum yok: