19.11.07

YORUMLARINIZ (26.11.2007)

Simge
Gencecik bir arkadaşımızı kaybetmiş olmanın üzüntüsü içersindeyim.Mekanın cennet olsun Esra...Allah anacığına sabırlar versin ve tabii tüm sevenlerine.
26 Kasım 2007 Pazartesi 00:11

Merih
Tüm blog camiasının başı sağolsun. Tasadüfen sitesini bulduğum ve sık kullanılanlarımda tariflerini yakından takip ettiğim bir insandı. Allah taksiratını affetsin ve kalanlarına sabırlar versin. Ölüm bize bu dünyanın ne kadar boş olduğunu anlamaya bir vesile. Geçirdiğimiz her anın ne kadar kıymetli olduğunu bilip ona göre davranmak dileğiyle.
26 Kasım 2007 Pazartesi 00:02

PASTARDA
Allah , kalbi Esra için çarpanlara sabır ve dayanma gücü versin..Mekanı cennet olsun..
26 Kasım 2007 Pazartesi 00:33

cicibisiiy
Kendisini tanımıyorum ama ölümü tanıyorum..arkadaşım leziz in blogunda rastladım ne diyeceğimi bilemiyorum. hem de gençmiş mekanı cennet olsun. Allah yakınlarına sabır versin
26 Kasım 2007 Pazartesi 00:53

belgin
Şahsen tanımasam da sevgili Esra'ya Allah tan rahmet, tüm sevdiklerine de sabır ve dayanma gücü diliyorum.
26 Kasım 2007 Pazartesi 01:10

ayşegül laçinler
Çok üzüldüm, bir iki defa bloguna uğramıştım, ne güzel anlatmış kendini demiştim. Gencecik, pırıl pırıl... Hayat işte... Gözlerim dolu dolu şu anda. Nur içinde yatsın inşallah, ailesine de sabırlar diliyorum Allah'tan.
26 Kasım 2007 Pazartesi 01:12

loungetime
Allah rahmet eylesin, ailesine de sabır. Daha çok genç, bu bize hayatın bir anda nasılda bitiverdiğini gösterdi.
26 Kasım 2007 Pazartesi 01:19

Hatice
haberi okuduğumda inanamadım, ama her sayfada karşıma çıkıyordu, haber gerçekti...Esra'yı çok fazla tanımıyordum, bloglararası gezerken bir kaç kere rastlamıştım bloguna, çok üzüldüm...Allah rahmet eylesin, sevenlerine sabırlar versin...
26 Kasım 2007 Pazartesi 01:41

Defne
Çok üzgünüm. Yakınlarına sabır diliyorum.
26 Kasım 2007 Pazartesi 03:06

http://esranintaziyedefteri.blogspot.com/2007/11/www.karabiberinmutfagi.blogcu.com
ayy ne dicegimi sasirdim yaa ne kadar da severek bakiyodum bloguna yazilarina tariflerine nasil olur ki ne kadar üzüldüm canim arkadasim allah mekanini cennet eylesin
26 Kasım 2007 Pazartesi 03:45

Ayca
Hic tanimasam bile, bir canin aninden elden avuctan kurtulup gitmesi beni cok üzdü :( Nur icinde yatin, sevgili Esra hanim!!
26 Kasım 2007 Pazartesi 03:15

mercan
Takip ettiğim sadece iki yemek blogu var, ama bazen linkten linke atlarken görürdüm büyüleyenmutfakkokusunu. Ve son yazını okudum Esra. Sadece 6 gün önce yazmışsın. Mekanın Cennet olsun.
26 Kasım 2007 Pazartesi 04:23

gül&nihan
Allah (C.C.) gani gani rahmet eylesin..her ne kadar tanımasamda yazıyı gördüğümde bir not düşme ihtiyacı hissettim..hepimizin gideceği yer..ve arkamızdan dua yapılmasını arzularız sanırım..tekrar Allah rahmet eylesin..mekanın cennet olsun
26 Kasım 2007 Pazartesi 04:28

DENİZSEFASI
blog dünyasına yeni girdiğimde yorumumu yanıtsız bırakmamıştı. sıcacık anlatımıyla yazılarını takip ettim, yaptığı işlere hayranlıkla baktım.ama ya şimdi.....öğretmenler gününde bir meslektaşımın yokluğunu hissettim.blog dünyasındaki yokluğu da hep belli olacak bence.allah rahmet eylesin.
26 Kasım 2007 Pazartesi 04:32

tulayca
Tanışmasakta ben onu tanıyor gibi üzüldüm ailesine sabır Allahtanrahmet diliyorum.
26 Kasım 2007 Pazartesi 05:18

Muhteremle Afiyetle

ESRA'YA AĞIT.
Bizi büyüledin ve gittin,
Yoksa sen bir melek miydin?

Kabilen öksüz kaldı,
Hiç kimsede yazı yazacak tâkat kalmadı.

Şimdi kim bize anılarını yazacak?
En içten-sıcak yorumları yapacak?

Seni sanal dünyada tanıdık biz,
Keder içindeyiz hepimiz.

Arkadaşlık-dostluk yazılarınla pekişti,
Acı haberinle hepimizden bir parça kopup gitti.

Artık blogların eski tadı olmayacak,
Esra'sız bir hayat nasıl olacak?

Allah'ın rahmeti üzerine olsun,
Melekler yoldaşın,mekanın Cennet olsun.

Muhterem Erdoğan/26 .11. 2007

26 Kasım 2007 Pazartesi 05:29

Kübra
Sevgili Esra mekanın cennet olsun,Allah başta anneciği olmak üzere bütün ailesine sabır versin. Şaşkın ve üzüntü içindeyim, Allah rahmet eylesin
26 Kasım 2007 Pazartesi 05:36

Didem
gerçekten çok üzüldüm!:(( çok gençti ve çok tatlı biriydi.pek yorum yazmasam da mutlaka sitesini takip ediyordum. Allah'tan rahmet, sevenlerine sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun..
26 Kasım 2007 Pazartesi 06:30

Feyhan Sönmez
Bugün Aybike'nin bloguyla, blog ziyaretlerine başlarken, Esra'ya ait haberi görünce dondum kaldım. Kalbim pır pır atmaya başladı. Çok ama çok üzüldüm. Nasıl olabilir dedim. Sonra Esra'nın bloguna baktım ki orada hastalığından bahsettiğini gördüm. Hala inanamıyorum. Bu kadar hayat dolu, bu kadar genç, tatlı mı tatlı bir bayanın hayata veda edip aramızdan ayrıldığına inanamıyorum. Sevgili Esra, seni kalbimizde yaşatacağız. Son mekanın cennet olsun. Umarım gittiğin yerde mutlu olursun. Seni, güzel tariflerini ve yorumlarını çok ama çok özleyeceğim. Ailesine sabır ve dayanma gücü diliyorum.
26 Kasım 2007 Pazartesi 06:49

İsimsiz
Bas sagligi
Esra hanima Allah´dan Rahmet geride kalanlarina da bas sagligi ve metanet diliyorum kardesimizin mekani cennet olsun..
26 Kasım 2007 Pazartesi 06:50

gül
çok üzüldüm henüz daha yeni öğrendim.Allah yakınlarına sabır versin sevgili esrayıda cennetiylede ödüllendirsin.hangimiz kalıcaz şu yalan dünyaya:(Rabbim hepimize hayırlı ölüm nasip etsin.esra için şu an en güzel şey dua el_Fatiha
26 Kasım 2007 Pazartesi 13:57

yersofrasi
esra'ya allah'tan rahmet sevdiklerine sabır diliyorum.kendisini tanımamış olsam da ölümü beni çok etkiledi.ama ne kadar şanslı biri ki onlarca insan onun için bu sanal alemde tek yürek olmuş...mekanı cennet olsun...
26 Kasım 2007 Pazartesi 08:39

mutlulukmutfaktagizlidir
Çok çok üzüldüm, inanamıyorum! Bu kadar hayat dolu, gencecik bir insanın, tanımadan dost olduğumuz güzel insanın ölümünü kabullenebilmek mümkün değil! Bugün, hep ölüm haberleri aldım, hep yüreğim sıkıştı, şimdide içim üşüdü! Mekanın cennet olsun sevgili arkadaşım! Allah, geride kalanlara sabır, kuvvet versin!
26 Kasım 2007 Pazartesi 10:49

cevver
Allah günahlarını affetsin.Ailesi ve yakınlarına da sabırlar versin.Unutmayalım ki iyi insanlar çabucak ölüyor.Umarım mekanı cennet olur.
26 Kasım 2007 Pazartesi 15:34

Burcu
Mekanin cennet olsun.Allah sevdiklerine sabir versin...
26 Kasım 2007 Pazartesi 17:13

Sevim
su ana kadar hicbir yemek bloguna yazi yazmadim...sadece okudum, paylastiginiz emeklerinizi soframa sundum, yorumlarinizi okudum..hepinizden birseyler ogrendim.. ''buyuleyen mutfak kokusu''da favorilerime ekledigim bloglardan biriydi ve yine bir tarif ararken bu haberi okudum...ben de bir ogretmenim ama meslegimi yapamiyorum, bir ogretmenin gidisi beni etkiledi,oturdum agladim cogunuz gibi..belkide kendime agladim..ama yapacagimiz en guzel seyin bir fatiha ya da kuran-i kerim okumak oldugunu dusunup rahatladim..insallah mekanin cennet olur esra... hesabini cabucak verip huzura ermeni diliyorum Alah'tan...hepinize de tesekkur ediyorum..
26 Kasım 2007 Pazartesi 17:13

Nalan Kaplan
Sevgili Esra'ya daha bir kaç gün önce "çok geçmiş olsun çabuk iyileş" diye bir mesaj yazmışken şu an bunu yazdığıma inanamıyorum! Önce yanlış anladığımı falan sanıp afalladım ve hemen diğer arkadaşların sitelerine baktım neler olduğunu anlayabilmek için :(( Yazarken ellerim titriyor bunları.Önceleri insanların birbirlerinin yüzünü bile görmeden birilerini seveceği,arkadaş ,dost olacağına inanamazken ,şimdi sevdiğim bir arkadaşımın ardından çok çok üzgünüm ve hala inanamıyorum.Yazıp yazıp sildiğim kaçıncı satır bunlar ne söylenir ,nasıl anlatılırki.Esra'cığımızın mekanı cennet olur inşallah,Allah onu sevenlere ailesine büyük sabır versin!Esra'cığım seni çok seviyoruz....
26 Kasım 2007 Pazartesi 21:30

masalmutfagi
Allahtan rahmet diliyorum..:((ben biraz geç öğrendim sanırım, çoğunluk gibi çok iyi tanımazdım ama blogunu bilirdim ..üzüldüm gerçekten çok çok üzüldüm..Mekanı cennet olsun...:((((
26 Kasım 2007 Pazartesi 23:16

özlemözdek
Allahtan rahmet ailesine de sabırlar diliyorum.

Ölüm Ve Sonsuzluk

Ölümü son bilme
Ölümü bitiş bilme
Ölümü ayrılık bilme.
Enejisi tükenir özün,
Kıymeti kalmaz sözün.
Ruhun sonu olmaz
Ölümü yoktur onun.

Sevdiklerim!
Ölüm benden
Ağıt dizmesi sizden.
Duyacağım sesinizi,
İzleyeceğim sizi.
Tek ayrıntı
Sizin beni görmemeniz olacak.

Gelmeseniz de mezarımı başına
Duyup duyup sesinizi Katılırım
Gözlerinizin yaşına.

www.1976ozdek.blogcu.com
26 Kasım 2007 Pazartesi 07:35

guliden
Inanmiyorum ya, sok oldum gercekten. Buyuleyen mutfak kokusu ziyaret ettigim sayfalardan biriydi, az once soyle bir baktim, hastaligiyla ilgili yazisini okudum. Sonra baska bir yerde Esra:ya Allah rahmet eylesin yazisini gorunce, o degildir bu baska dedim.Olum hak, bir gun bize de gelecek, ama bu gercegi hic kabul etmis gibi yasamadigimi gordum. Sayfasi sayesinde tanidigim biriydi Esra ama oradan bile belliydi pozitif enerjisi. Allah gani gani rahmet eylesin.
26 Kasım 2007 Pazartesi 08:15

yesim`in sofrasi
Haberi simdi aybike nin sayfasindan okudum ve cok uzuldum ailesine ve yakinlarina sabir dilerim
26 Kasım 2007 Pazartesi 08:37

Papatya
Daha geçen gün yakın bir arkadaşımı kaybetmenin ardından gencecik insanların ölümüne isyan ederken, sevgili Esra'nın kaybıyla yüreğim daha bir derinden acıdı... ne diyeceğimi bulamıyorum. Ailesine dayanma gücü versin yaratan...
26 Kasım 2007 Pazartesi 10:19

muge
Ne diyeceğim üzüntümü nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum. Uzun zamandır bloglarla ilgilenemediğim için bu acı olayı şimdi öğrendim. Mutfaktaki yaptığım zamanlarda sık sık mesajlaşırdık sevgili esra ile ile Allah rahmet eylesin Allah ailene sabır versin. Bunu yazarken bile ellerim titredi ölüm sana hiç yakışmadı esraa:((((
26 Kasım 2007 Pazartesi 10:46

sevgül
Bloğunu tanıyorum ama uzun zamandırda ziyaret edemiyordum. Çok üzücü bir durum. Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara allah sabır versin.
26 Kasım 2007 Pazartesi 11:12

nükhet
Acı haberi bugün öğrendim, çok üzgünüm. Esracım, sana birgün taziye için mesaj yazacağım aklıma gelmezdi. Esra sanal alemde tanıdığım şeker bir insandı. Allahtan rahmet,yakınlarına sabır diliyorum. Esracım, mekanın cennet olsun.
26 Kasım 2007 Pazartesi 11:35

semra
Şimdi öğrendim blogları gezerken.İnamadım hatta şok oldum.Umarım bir yerlerden herkesin hakkkında yazdığı bu güzel şeyleri ve ne kadar sevildiğini görüyordur.Allah rahmet eylesin Ailesine sabır versin.
www.blogcu.com/semraninmutfagi
26 Kasım 2007 Pazartesi 11:41

selmahlc
MEKANIN CENNET OLSUN ARKADAŞIM..BLOGTA GENELDE ARKADAŞIM DİYE SELAMLAŞIRIZ TANISAK DA TANIMASAK DA İLK YA DA KAÇINCI ZİYARETSE..BEN HİÇ TANIMADIM ESRA YI..DOGADAN ABLAMDAN DUYDUM VE ÇOK ETKİLENDİM..ALLAH RAHMET EYLESİN DİYORUM..SEVENLERİNE SONSUZ SABIRLAR..HER ÖLÜM ERKEN ÖLÜMMÜŞ..AMA ARKADAŞIMIZIN ÇOK ERKEN OLMUŞ..BLOGCULAR OLARAK BAŞIMIZ SAĞOLSUN..
26 Kasım 2007 Pazartesi 11:47

Nilüfer
ALLAH c.c. RAHMET ETSIN!
26 Kasım 2007 Pazartesi 12:14

Alev
Esra'cim mekanin cennet olsun arkadasim. Cok cabuk ayrildin aramizdan oysaki daha yapilacak ne guzel projelerimiz vardi. Huzur icinde yat ogretmenim.
26 Kasım 2007 Pazartesi 13:10

lodoscu
Allah'tan rahmet ve sonsuzda, nur içinde bir hayat diliyorum. Allah yakınlarına sabır versin.
26 Kasım 2007 Pazartesi 13:16

Hiç yorum yok: