17.11.07

YORUMLARINIZ (28.11.2007)

Nese
Esra ya Allah'tan rahmet kederli ailesine başsağlığı diliyorum..Mekanın cennet olsun ESRA...
28 Kasım 2007 Çarşamba 00:44

ReNgArEnK ( Nazlı )
ne diyeceğimi bimiyorum. çok içten vurdu beni bu haber bu gün gördüm ve çok üzüldüm hiç tanımasamda. rabbim onu cennet bahçesi ile sevindirsin...
28 Kasım 2007 Çarşamba 01:31

Mutlu Kadın
Hernekadar Esra'yı tanımıyorsamda çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
28 Kasım 2007 Çarşamba 01:30

Kozan
Tanrıdan rahmet diliyorum ailesine allah sabır versin.....
nejat kozan
www.kozanay.com
28 Kasım 2007 Çarşamba 02:27

Seda
duyduğum,okuduğum andan itibaren her yanımı hüzün sardı.ne denir ki allah rahmet eylesin,geride kalanlara sabır versin.çok üzüldüm çokk.İşte hayat çok kısa bir kez daha gördük,bir kez daha ölümün soğuk nefesi ile karşı karşıya kaldık.Allah genç ölümü vermesin...mekanı cennet olsun...
28 Kasım 2007 Çarşamba 03:36

2307
Esra hanıma allahdan rahmet,ailesine de baş sağlığı ve sabır dilerim.Bende onun çok hoş bir yazısını ve tarifini bloğumda da yayınlacağım.Sizlerle de paylaşmak istedim.

Cuma sabahı annem aradı ve babannemin hastalandığını, bayıldığını veeve gelmemin iyi olacağını söylemesiyle ağlaya ağlaya eve geldim...Neyse ki babannem hemen doktora götürülmüştü ve bişeyciği yokmuş...Cumartesi sabah uyandım ve fettan fena üçkağıtçı Fatma ile okulun vekendi işlerimizi yapmak için çarşıya çıktık. Daha sonra bize CadolozHandan'da katıldı... Bol kahkahalarla süslü bir gün geçirdikten sonraeve dönmek için durağa geldiğimde arkamdan birinin "hocam" diyeseslendiğini duydum döndüm ve Özlem'i gördüm (özlem benim 1. sınıftanberi okuttuğum ve 8. sınıfı bitirene kadar yine derslerine girdiğimyavrularımdan biri) boynuma sarıldı çok mutlu oldum. Kayseri'de okulagelmiş ve bir özel yurtta kalıyormuş... (bizim evin hemen yanında)eve getirdim annemle tanıştırdım. Yemek falan yedik... Bu arada annemsordu "Esra nasıl öğretmendi" diye... Ben hemen kafamı çeviridm Özlembenden etkilenmesin diye hatta araya laf karıştırdım kendini zor durumda hissetmesin diye ama o soruyu cevapladı" keşke hayatıma giren bütün öğretmenlerim onun gibi olsaydı onu çok seviyorum" dedi annem hemen gururlandı ama ben özlem'in gözündeki sevgiyi görünce kendimi işte bu diye söylenirken buldum Övülmek değil bunları yaparken almamız gereken sonuç... Gözlerindeki sevgi...O ve sekiz yıl hep yanlarında olduğum yavrularım doğum günlerim dahil hiçbir zaman beni yalnız bırakmadılar...Özlem'in bana yakın olmasına çok sevindim ben artık onu hafta sonları geldiğimde nereye gidersem oraya götürmeyi düşünüyorum... O benim yavrumOkumaları için harcadığım çabanın boşa gitmediğini görmek çok mutluluk verici...Umarım sonuna kadar devam eder...

Tarifi Emine BEDER’in kitabından alarak yaptım sonuç değişik ve güzeldi tavsiye edilir…MALZEMELER:·
400 Gr Kıyma (Yağsız)· 4 Domates· 1 Yumurta· 1 Soğan· 4-5 Dilim Bayat Ekmek İçi (Ben Galeta Unu Kullandım)· Tuz, Karabiber,Köfte Baharatı· 4 Biber· 4 Çorba Kaşığı Sıvı Yağ· Kaşar Rendesi
YAPILIŞI:
Bir kapta kıymanın içine yumurta sarısını, ufalanmış ekmek içini,tuzu ve baharatları ekleyelim. Soğanı rendeleyerek suyunu sıkıp posasını ekleyelim. Harcı iyice yoğurarak bilye iriliğinde yuvarlak köfteler hazırlayalım. Kızdırılmış yağda tavayı sallayarak köfteleri pişirelim ve tepsiye alalım.Ayrı bir tavaya sıvı yağı koyalım, rendelenmiş ince doğranmış biberi kızartalım ardından rendelenmiş domatesi ekleyip 2-3 dk pişirelim. Fırın tepsisindeki köftelerin üzerine gezdirelim. Üzerine kaşar rendesi ekleyip 200 derece fırında kaşarlar eriyene kadar pişirelim.
AFİYET OLSUUUUUUUUN…
Gönderen esra(büyüleyenmutfak) zaman: 23:23 0 yorum
28 Kasım 2007 Çarşamba 05:45

arzu
Bugün sitene girdim ve sana mesaj atıcaktım bir konuda yardımcı olurmusun diye birden vefat yazını görünce şok oldum ağladım eşimi aradım inanamadım.Güzel insan artık aramızda değilsin Allah rahmet eğlesin sana.Bebek Kokusu sitesinde tanıdım seni çok sevdim çok iyi bir insandın hep de öyle kalıcaksın Ailene Allah sabır versin Melek yüzlü artık sende bir meleksin
Arzu Ölmez
28 Kasım 2007 Çarşamba 08:06

ceyt
bende ne söyleyeceğimi bilemiyorum.Esrayı tanımasamda çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.nur içinde yatsın.ailesinin ve sevenlerinin başı sağolsun.
28 Kasım 2007 Çarşamba 13:16

GÜLTER ÖZGÜR
Ara sıra uğradığım ama çok hoşuma giden bir blogu vardı.Çok fazla bir muhabbetimiz yoktu ama yine de ölüm haberini alınca üzüldüm.Kendisine Allah'tan rahmet, sevenlerine de sabır diliyorum.Allah sevdikleri ile birlikte Cennette kavuşmak nasip etsin.
28 Kasım 2007 Çarşamba 14:45

Eda
Şok olmuş durumdayım...Kelimeler yetersiz...Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.
28 Kasım 2007 Çarşamba 18:29

Hiç yorum yok: