18.11.07

YORUMLARINIZ (27.11.2007)

Emel'in Mutfağı
Sevgili Esra seni tanımasamda, hiç yazışmamış olsak da mutfak dostlugunda karşılaşamamış olsak da blogdan ebediyen ayrıldıgına çok üzüldüm.
Allah'dan rahmet diliyorum toprağın bol olsun, güle güle Esra, daha tanışamamıştık bile, taze blogcuydum, topragın bol olsun,Allahın rahmeti üzerine olsun
Adana'dan Emel...
27 Kasım 2007 Salı 16:18

suluboyakutulari

Öldüğünü Söylemediler
Biz seni gülerken tanımıştık,
Ağlarken değil.
Gül kırmızısı yanaklar
Deniz kadar engin
Ormanlar kadar derin
Su gibi berrak bakışlar
İlk gün kadar saf
İlk gün kadar temiz
Son gününde bile
Sonu kabul etmemişsin.
Sakın ağlamayın
Sonra küserim.
Üzülürüm demişsin.
Yürek dolusu dua,
Gözlerden taşacak,
Kandillerde selam,
Aminlere karışacak.
Olsa yetermiş,
Görüşmek üzere
Giden senmişsin
Üzülmeyeyim diye
söylettirmemişsin
Bir acıyı tazeledim
Yüreğimde ateş gibi
Gözyaşı karışmış hikayeler
Doğduğu güne inat
Öldüğünde bile güzel
Gülümsüyordu dediler.
Seni arıyordum bilmeden
Öldüğünü söylemediler.

Esra ile tanışmıyorduk ama kevgiri ve blogunu hep takip ediyordum.Sanki en yakın arkadaşlarımdan birini kaybetmişim gibi üzüldüm.Allah mekanını Cennet etsin. Seni seviyoruz Esra ve çok özleyeceğiz.Allah'ım Onun günahlarını affet ve onu Cennetine kabul et.Amin
27 Kasım 2007 Salı 21:58

SevgiSeli40
canim cok üzgünüm hergün insallah sakadir diye ama hep yaniliyorum bir senedir taniyordum esrayi umut dolu bir insandi allah rahmet eylesin ayilesine allah sabir versin
27 Kasım 2007 Salı 00:21

guldenelkan.blogcu.com
Sevgili Esra çok üzgünüm. Her ne kadar düzenli yazışmasak da seni hep takip ediyordum. Hangi sayfada rastlasam yorumlarını zevkle okuyordum. Beni hep gülümsetiyordun. Bloglarda yeri dolmayacak bir boşluk bırakıp çok genç yaşta, öyle bir günde aramızdan ayrıldın ki seni hiç bir zaman unutmayacağız.Allah rahmet eylesin.
27 Kasım 2007 Salı 00:44

serpil - mirace
Sevgili Esrayla tanışmam yeni olmuştu. Geçen hafta da onun kış hazırlıkları tariflerine yorum bırakmıştım.. bu kadar herşeye nasıl yetişiyorsunuz diye..en son da hastalığı ile ilgili yazdıklarını okumuş ve çok üzülmüştüm. Dün tekrar bloglar arası bir bakayım derken acı haberi aldım ve kahroldum..Gençecik başarılı mı başarılı her şeyiyle mükemmel biri..çok acı..herksein başı sağolsun..Özellikle ailenesine..Allah onlara dayanma gücü versin..Sevgili Esra'yada cennetten bir köşe nasip olsun..
27 Kasım 2007 Salı 00:54

hanimiş
Cok uzgunum.. Ozellikle tum yemek bloglari yazarlarinin icinin acidigini biliyorum. gercekten her olum aci.. Ama esra gibi gencecik birinin olumu baska bir aci.. Ailesine sabir diliyorum, basimiz sagolsun..
27 Kasım 2007 Salı 01:57

TULAY
Mekanin cennet olur ins.. Gunahlarin affolur.. Cok uzucu gercekten.. Hic bakmamistim ben bloguna tesaduf baska bir yerde gordum.. Cok uzucu gercekten, son yaziyi okuyunca... Allah rahmet eylesin..
27 Kasım 2007 Salı 03:52

Asortik Krep
Sevgili Esra, resmini görünce ve Kevgir denince hatırladım seni..Ne yazık ki ancak kaybedince anlıyor yitip gidenlerin değerini..Mekanın cennet olsun.Allah rahmet eylesin.
27 Kasım 2007 Salı 04:27

Mutlulukdefteri
Dün gece bir blogda öğrendiğim haber beni çok üzdü.. Sıcak, dost, samimi Esracım.. Allahın rahmeti üzerine olsun.. :(
27 Kasım 2007 Salı 01:13

İsimsiz
Esra'yı sadece sitesinden okuduğum kadarıyla tanıyorum. Çok çok üzüldüm. Esra için allahtan rahmet, yakınlarına sabır dilerim. Nur içinde yatsın.
27 Kasım 2007 Salı 04:41

güzin
dün akşam uzun bi aradan sonra blogları dolşamaya başladım.sık kullanılanlar listemde olan sevgili Esra'nın sayfasına uğradım önce.en son yazdığı yazıyı okudum ve içimden inşallah en yakın zamanda iyileşir dedim.ardından ziyaret ettiğim sayfada esra'ya Allah'tan rahmet diliyorum cümlesini görünce inanamadım. şok oldum resmen.ben herhangi bir blog sahibi değilim sadece sizlerin yaptığı güzel yemekleri uygulamaktan büyük zevk alan birisi olarak kendisini hiç tanımıyorum. ama dün akşamdan beri gözyaşlarıma engel olamıyorum.inanılmaz üzüldüm:( şuanda da ağlamaktan gözlerim şişmiş bi haldeyim.gerçekten de iyi insanlar fazla kalmazmış yer yüzünde.Allah onları erken alırmış yanına.ne söylenebilirki!!! Allah tüm günahlarını affetsin ve mekanı cennet olsun inşallah...tüm ailesinin başı sağolsun...
27 Kasım 2007 Salı 04:32

nazlı
sevgili esraya allahtan rahmet geride bıraktıklarınada sabır diliyorum...
27 Kasım 2007 Salı 06:27

perlaa
Bloglar arasında gezerken üzücü haberi aldım gerçekten şok oldum,inanamadım.Mekanı cennet olur inşallah,Allah onu sevenlere ailesine büyük sabır versin! Esra'cığım seni çok seviyoruz....
27 Kasım 2007 Salı 09:47

sevincceden
Ben çok üzgünüm seninle tanışamadan hayata veda edişine...Tanımadığım halde tanımış kadar sevdim seni. Esra (Daha hızlı,çabuk en çabuk) isminin anlamı gibi çok çabuk bıraktın bizleri Mekanın cennet olsun...
27 Kasım 2007 Salı 13:26

http://www.edasuner.com/
Buradan da yazmak istedim Merhuma Allah’tan rahmet ailesine baş sağlığı diliyorum.. Mekanın cennet olsun Esra’cık…
http://www.edasuner.com/uzucu-bir-haber/
27 Kasım 2007 Salı 15:04

http://defnehobi.blogcu.com/
hiç tanımadığım bir insandı ama şimdi onun için gözyaşı döküyorum.nihanın yorum bırakmasıyla öğrendim herşeyi.meslektaşmışız.son yazısını okudum.hiç kimsenin aklına gelmemişti heralde son yazı olduğu.sevgili Esra mekanın cennet,melekler yoldaşın olsun.allah taksiratını affetsin.
27 Kasım 2007 Salı 09:48

Neşe Ersoy
Bugün arkadaşlarımın bloglarında dolaşırken hiçte iç açıcı olmayan bir haber ile karşılaştım.Bu güne kadar bloğuyla karşılaşmadığım bir blogcu arkadaşımız çok genç yaşında aramızdan ayrılmıştı.Yazılan yazılar ve daha sonra girip baktığım bloğundan , söylenen ve yazılan her şeyi Cennet’in en güzel yerinden duyup izlediğine kanaat getirdim.Ancak seven ve saygı duyan birisi o kadar zor durumunda bile o ifadeleri kullanıp bloğunda yazı yazabilir. Bloğundaki son tarifi okuduktan sonra keşke daha önce bizimde en azından bazı paylaşmalarımız olsaydı diye düşündüm.Sevgili Esra mekanın Cennet olsun. Allah yattığın yerde rahatlık versin. Geride kalan tüm sevdiklerinin ve sevenlerinin başları sağ olsun.
http://neseersoy.blogcu.com/
27 Kasım 2007 Salı 13:43

hulyaerol
Çok ama çok üzüldüm,Sen gerçek bir dosttun, dostsun hala...Ailene sabırlar diliyorum, Nur içinde yat, mekanın cennet olsun...
27 Kasım 2007 Salı 14:10

pınar
nur ıcınde yat sevgılı esra sevenlerını acı ıcınde bıraktın gerıde.allah anasına babasına butun sevenlerıne sabır versın.melekler senınle olsun arkadasım.....
27 Kasım 2007 Salı 16:43

yalnızlar kraliçesi
hiç tanımadığım, sayfasına da konuk olmadığım Esra nın ölüm haberi beni çok etkiledi, genç oluşu, meslektaşım olması.... Allah tan rahmet diliyorum, ailesine ve arkadaşlarına da sabırlar.. Nur içinde yat Esra.. yalnızlar kraliçesi
27 Kasım 2007 Salı 17:21

Salincakta Iki Kisi
tum sevenlerine ve ailesine sabir diliyorum.. Basiniz sagolsun...
27 Kasım 2007 Salı 18:27

Hiç yorum yok: