29.12.08

ESRAMIZIN ETKİNLİĞİ

SEVGİLİ NİNO, ESRAMIZIN DÜZENLEYECEĞİ ETKİNLİĞİ ÜSTLENDİ... HARİKA BİR ETKİNLİĞE EV SAHİPLİĞİ YAPTI, TIPKI ESRAMIZIN YAPACAĞI GİBİ....
Sonunda beklenen gun geldi. Esra'cigima layik oldumu bilemiyorum, simdi bizi izlerken mutlu oldugunu hayal ederek hazirladim herseyi. Katilan tum dostlara cok tesekkurler ediyorum. Keske demenin bir anlami yok biliyorum. Ama yinede icimde bir burukluk, "keske kendi etkinligini, kendisi yapabilseydi" diyorum. Yinede gonlum razi olmadi, aramizdan ayrilisindan dolayi, etkinliginin yok olup gitmesine. Cok istiyordu cunku bu etkinligi yapmayi. Bizler bilemiyoruz yarin ne olacak, neler yasayacagiz. O yuzden bugun birbirimizin kiymetini bilip, kirmayalim, yoksa pisman olsakta ne fayda. Esracigimin etkinligine cok guzel tarifler geldi dostlardan, guzel dualarda gondermisler ona. Her birinize katildiginiz icin sonsuz tesekkurler ediyorum Esra adina. Bir post ile tum tarifleri yayinliyorum. Resimlerin uzerine tikladiginizda, o lezzeti hazirlayan mutfak dostumuzun bloguna konuk olup, tarif ve ayrintilari goreceksiniz. Kendi adima bir hatam olmussa affola, simdiden iyi gezinmeler diliyorum.

Hiç yorum yok: