26.12.08

ESRAMIZIN KÜTÜPHANELERİ...

Sevgili Zerrin, vefalı dost, yine çoook güzel bir projeye imza attı. Sevgili Esra'yı unutmadı, unutturmadı, bununla da kalmadı adını sonsuza kadar yaşatacak harika bir projeyi hayata geçirdi.

"Direkli İlköğretim Okulundan Eşe Hanım ve Hacı Yesevi’den Deniz sağolsunlar yavrularla kitapları bir arada görüntüleyip bize göndermişler. Eşe Hanım birkaç satır yazmış iznini almadım ama burada yayınlamama kızmaz umarım?" demiş Zerrin, bende kızmayacağını düşünerek buradada olsun istedim bu muhteşem satırlar...

Eşe Hanım’ın yazdığı satırlar ;
"merhaba;Bir öğretmenin en büyük mutluluğu öğrencilerine faydalı olmak ve onlara yeni ufuklar açmaktır.Esra öğretmen beden olarak yaşamıyor ama emin olun sizin gibi sevenlerinin gönüllerinde yaşıyordur ve hep yaşayacaktır.Kampanyanızı ilk duyduğumda çok mutlu oldum ."Körün istediği bir göz allah vermiş iki göz misali" bu güzel haberi hemen öğrencilerime bahsettim . Onlarda çok sevindiler ve kitaplar gelene kadar hergün "öğretmenin ne zaman gelecek kitaplar diye" sabırsızlandılar. kitapların geldiği güm sevinçlerini bir görecektiniz, son ders olduğu için kitap kolilerini açamadık ama bir gün sonra büyük bir heyecan ve merakla kolileri açtık . Öğrencilerimin gözlerindeki ışıltıyı görmenizi isterdim. Hangi kitabı okuyacaklarını şaşırdılar. Esra öğretmen öğrencilerimin bu sevincini,mutluluğunu eminim hissetmiştir. Bir öğretmen için bundan büyük mutluluk olamaz.Öğrencilerim size mektup yazmak istiyorlardı . Onlarıda yollamak istiyordum ama hemen resimleri sizinle paylaşmak istedim . ilginiz için tekrar çok teşekkür ederim. EŞE .. "

Daha detaylı yazı için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz...

Hiç yorum yok: